خرید انبار
نوشته شده توسط : faeghe

با ربات استریلیزاسیون UV-C ما می توانید محیطی امن و سالم را برای کارکنان و مشتریان خود فراهم کنید.

ربات ما که بر اساس اصل کار بدون سرنشین طراحی و تولید شده است، با رابط کاربری ساده و به راحتی قابل برنامه ریزی آماده خدمت است.
به منظور از بین بردن عوارض جانبی آشکار فلورسنت های UVC بر سلامت انسان، می توانید با برنامه ریزی تاریخ و زمان، بدون نیاز به کار، عمل استریل را خارج از ساعات کاری خود انجام دهید.
با برنامه نویسی با ویژگی ناوبری خودکار، می توانید این دستگاه را فعال کنید تا بدون برخورد به موانع، به تنهایی حرکت کند و کار کند.
با انجام یک فرآیند استریل سازی 10-15 دقیقه ای در اتاق های آلوده، می توانید تمام رشد باکتری ها و ویروس ها را در محیط از بین ببرید و به مدت 9000 دقیقه به مدت تقریبی 7 روز اطمینان استریل کنید.
با استفاده از اشعه UVC، نه تنها می توانید از تمیز کردن سطح و هوا، بلکه از استریل کردن پارچه ها نیز اطمینان حاصل کنید.
با ویژگی های هشدار صوتی و نوری قبل از کار، هشدار به افراد محیط و شروع به کار با شمارش معکوس، خطرات احتمالی موجودات زنده را ریست می کند. هنگامی که در حین کار حرکتی در محیط تشخیص داده شود، سیستم به طور خودکار لامپ های UV-C را خاموش می کند و در پایان عملیات با سیستم هشدار صوتی و نوری به کار خود پایان می دهد.
ربات ما کار خود را با توجه به تعادل شارژ/توان فعلی برنامه ریزی می کند. اگر محاسبه کند که نمی تواند عقیم سازی خود را در منطقه بسته ای که به طور مستقل پرسه می زند به پایان برساند، عقیم سازی را شروع نخواهد کرد. ابتدا به واحد شارژ می رود و شارژ می شود سپس استریل سازی را ادامه می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: